کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316464 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اقدام مشترک شرکت‌های چینی برای تولید رقیب گوگل پلی استور

به گزارش سافت گذر، ممنوعیت‌های اعمال شده علیه هواوی، او را مجبور ساخته تا اقدامات مختلفی را انجام دهد اما مهمترین مشکل این کمپانی عدم توانایی نصب اپلیکیشن‌های محبوب گوگل در محصولات و ارائه آنها در فروشگاه‌های نرم‌افزاری است. بر این اساس، خبر می‌رسد که هواوی قصد دارد با شرکت‌های بزرگ چینی نظیر شیائومی، ویوو و اوپو این فرصت را در اختیار توسعه‌دهندگان در سرتاسر جهان بگذارد تا برنامه‌هایشان را در فروشگاهی که این کمپانی‌ها می‌سازند، ارائه دهند.

هواوی شیائومی ویوو اوپو گوگل پلی استور

این فروشگاه که احتمالاً سرویس یکپارچه توسعه‌دهندگان در سرتاسر جهان (GDSA) نام دارد، در ماه مارس آغاز به کار کرده و در کشورهای هند، اندونزی، مالزی، روسیه، اسپانیا، تایلند، فیلیپین و ویتنام در دسترس خواهد بود.

هدف اصلی از ارائه این سرویس آن است که توسعه‌دهندگان بتوانند در یک فضای مشترک اپلیکیشن‌های تولیدی خود را در فروشگاهی که شرکت‌های نامبرده تعبیه کرده‌اند، منتشر کنند. بازی‌ها، موسیقی‌ها، فیلم‌ها، کتاب‌ها، مجلات و دیگر محصولات قرار است در GDSA وجود داشته باشند.

هواوی شیائومی ویوو اوپو گوگل پلی استور

این سرویس قرار است خدماتی از جمله پشتیبانی از توسعه‌دهندگان، عرضه محتوا، حمایت از برندها و ارائه راهکارهای کسب درآمد را به سازندگان نرم‌افزارها ارائه دهد.

GDSA یک گام رو به جلو برای مستقل شدن از گوگل و پلی استور آن در بازارهای جهانی است و به خاطر اینکه چینی‌ها در حال حاضر آلترناتیو مناسبی ندارند، احتمالاً با موفقیت روبه‌رو خواهد شد. این پروژه هنوز مراحل اولیه خود را سپری می‌کند بنابراین بعید است فعلاً اتفاق خاصی بیفتد اما اگر بتواند به هواوی برای مستقل شدن کمک کند، بسیار مهم خواهد بود.

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46268 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1398/11/18 تعداد مشاهده: 2077
سافت گذر